1. Vertrek - Reisverslag uit Singapore Island, Singapore van Marcel Wals - WaarBenJij.nu 1. Vertrek - Reisverslag uit Singapore Island, Singapore van Marcel Wals - WaarBenJij.nu

1. Vertrek

Door: Marsieblub

Blijf op de hoogte en volg Marcel

13 Maart 2018 | Singapore, Singapore Island

Vertrek. Maandag 5 maart. Eindelijk is het dan zover. Het weekend nog gewerkt en op maandag tijd om het koffertje te pakken. Allereerst natuurlijk de duikspullen en dan op de weegschaal. Oei, dat is al 13 kg, nog maar 10 kg voor de rest, maar ach, wat het je nodig? Één schone onderbroek, zwembroek, T-shirt, toch maar ook iets met lange mouwen. Toilettas in de handbagage en weer op de weegschaal, want de rugzak is vol. 18 kg.....dat valt mee. Nu nog ff de handbagage wegen...10 kg, tja, kan er nog iets uit? Nee? Klaar dus. Pien brengt ons weg, leuk, onze kleine meid die achter het stuur zit te mopperen op alle andere weggebruikers ( heeft ze dat van mij?). Joep komt ook vanuit de VU om ons op Schiphol uit te zwaaien. Top!Ja, 5 jaar geleden gingen we nog samen naar Indonesië, nu moeten we met zn tweetjes...heerlijk! We stappen in onze KLM vogel, maken kennis met onze buurvrouw, een Duitse master Finance student en vliegen rechtstreeks naar Bali. “Welkom in uw vlucht naar Singapore” roept de captain om. Ik schrik me een hoedje. Verkeerde vliegtuig ingestapt? Nee, we maken een tussenstop, zegt de purser. Oh, oké, wist ik niet. En met mij nog velen, lees ik in de verbaasde gezichten om mij heen. Even heeft de purser het heel druk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore Island

Marcel

Op reis in Thailand

Actief sinds 24 Dec. 2015
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 144339

Voorgaande reizen:

01 Februari 2019 - 05 Maart 2019

Molukken/Celebes

05 Maart 2018 - 27 April 2018

Indonesië & GBR

06 Maart 2017 - 03 April 2017

Costa Rica

10 Juli 2016 - 31 Juli 2016

Vrijwilligerswerk Malawi

06 Januari 2016 - 05 Maart 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: