Dag 32. Storm - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Marcel Wals - WaarBenJij.nu Dag 32. Storm - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Marcel Wals - WaarBenJij.nu

Dag 32. Storm

Door: Marsieblub

Blijf op de hoogte en volg Marcel

08 Februari 2016 | Thailand, Chiang Mai

32. Vandaag harde wind, stormachtig, dus een verplichte vrije dag. Da's balen, maar niet heus. We gaan ff boodschappen halen: meloen, mango, papaya, bananen en natuurlijk onze Hollandse kost: koffie, yoghurt, bier, cola light, soda water. Nu kunnen we de hele dag relaxen op onze veranda terwijl het zeewater bijna tot onze voordeur komt. We glimlachen, lezen een boek, doen wat meditatie en gaan uit eten. We raken in gesprek met een Engels echtpaar; zij zit in de diamant business en hij is gepensioneerd radiotechnicus, altijd in het midden oosten gewerkt. Natuurlijk komt het gesprek op de vluchtelingenproblematiek. Wat ik van de Syriërs vind? Nou, toevallig ken ik een heel aardig gezin met twee ziek dochtertjes. Heel gastvrij, beleefd, netjes. Oh, zij komen met andere verhalen, vanuit de media, veelal negatief. Nee, zo ken ik de Syriërs niet. We veranderen maar van onderwerp, lijkt ons allen maar beter. Of ik ook al gepensioneerd ben? Angèle schiet in de lach...tja, ik heb wél al een paar grijze haren. Hoe lang we hier al zijn? Hmm, 5 weken. Hoelang we nog blijven? Hmm, 4 weken. Oh, nice. Ja. Ik glimlach.

  • 08 Februari 2016 - 10:15

    Frans:

    Hoi Angele en Marcel, eindelijk kan ik weer rechtstreeks via de laptop jullie bereiken . Jammer dat jullie niet kunnen duiken maar zo een dag relaxen is ook wel mooi want jullie hebben toch een behoorlijke tocht gemaakt en even rusten is ook wel goed.
    De optocht gaat vandaag door alhoewel nog heel wat regenwolken hangen en we hopen dat de storm vanmiddag niet komt opzetten. Bart loopt in de optocht mee, gisteren hebben wij een leuke middag bij de Wölksjer gehad en heerlijk geluncht en natuurlijk op tijd naar huis. Veel liefs Sophie en Frans

  • 09 Februari 2016 - 17:46

    Angela:

    Prachtig jullie avontuur x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Marcel

Op reis in Thailand

Actief sinds 24 Dec. 2015
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 144222

Voorgaande reizen:

01 Februari 2019 - 05 Maart 2019

Molukken/Celebes

05 Maart 2018 - 27 April 2018

Indonesië & GBR

06 Maart 2017 - 03 April 2017

Costa Rica

10 Juli 2016 - 31 Juli 2016

Vrijwilligerswerk Malawi

06 Januari 2016 - 05 Maart 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: