Dag 60. Home is where your heart is - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Marcel Wals - WaarBenJij.nu Dag 60. Home is where your heart is - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Marcel Wals - WaarBenJij.nu

Dag 60. Home is where your heart is

Door: Marsieblub

Blijf op de hoogte en volg Marcel

06 Maart 2016 | Nederland, Almere Stad

60. Na dik 24 uur reizen ben ik weer in Nederland. Het is grijs en 1 graad boven nul. Op Schiphol wacht mijn gezin me op. Heerlijk om ze alle drie weer in mijn armen te nemen. Joep rijdt ons naar huis en gaat meteen door voor de 'mudrace'. Ondertussen hebben we Pien in Amstelveen op haar stage afgezet. Angèle gaat naar de Yoga en ik? Ik ga eerst even hardlopen en dan dit verslag afronden.
DANK. N
Aan mijn trouwe lezers. Ik had eigenlijk geen zin om aan dit verslag te beginnen, maar een paar mensen hebben me uiteindelijk toch ertoe overgehaald. Ik heb het met veel plezier gedaan en nooit gedacht dat het gemiddeld elke keer bijna 75x gelezen zou worden. Ook leuk om zo nu en dan een reactie te lezen; dat was erg stimulerend.
Aan mijn collega's van Amsterdam en Almere. Dat ik zo lang weg mocht, dat was echt te gek. Jullie hebben het mede mogelijk gemaakt dat mijn droom is waargenomen.
Jet, bedankt voor je Mindfulness tip. Ik heb het programma gevolgd en doe het nog steeds, erg inspirerend. Volgens de monniken in Thailand is dit de eerste stap op weg naar een beter mens, daarna volgen er nog een miljoen andere stappen.
Aan mijn collega's van het Duikhuis, Amsterdam, Rotterdam en Nieuwegein. Jullie hebben mij gezamenlijk opgeleid en waren een inspiratie om dit te gaan doen. Duikinstructeur in het buitenland zijn is ECHT te gek, maar ik blijf het ook heel graag in Nederland doen...gelukkig bestaat er zoiets als droogpakken ( mét verwarming).
Aan mijn vrienden en familie. Jullie waren, middels blog en app, altijd dichtbij. Ik heb jullie wel een beetje gemist, maar niet genoeg om eerder terug te komen. Hoop jullie weer snel ergens te zien/spreken. Maar je mag me ook in het buitenland komen bezoeken.
Mijn kindertjes heb ik wel erg gemist. Skype, app en bellen waren niet genoeg om dit gat te vullen. Wat dat betreft ben ik weer heel blij dat ik thuis ben.
Angèle heeft me 4 weken vergezeld, dat was echt te gek. In de andere weken ben ik nooit alleen geweest, want ik zat soms wel 13 uur per dag met mijn collega's op de boot. In gedachte was mijn liefje er dan altijd bij, maar ik miste haar wel erg.
Ik heb me werkelijk thuis gevoeld in Thailand. Het huis aan het strand was prachtig, de mensen vriendelijk en mijn collega's hebben me werkelijk goed opgevangen. Het Thaise eten, twee keer per dag een heerlijk gerecht, ga ik zeker missen. De warme temperatuur! Het water was 29 graden, zal ik heel erg missen. Het is echter ook weer fijn om in Nederland terug te zijn. Heerlijk om weer thuis te zijn. Maar eigenlijk maakt het niet zoveel uit waar je bent, want: home is where your heart is.
Einde blog. Misschien volgend jaar wéér? Smile.

  • 06 Maart 2016 - 15:17

    Elly:

    Hallo Marcel,
    Fijn dat je weer heelhuids terug op honk bent.Ik heb genoten van je verhalen, belevenissen en leuke schrijfsteil. Volgende keer gewoon weer doen

    Ik kijk uit naar mijn eerste duikles.

    Gr. Elly

  • 06 Maart 2016 - 22:26

    Ineke:

    Hoi Marcel,
    Ik heb met plezier en bewondering je verslagen gelezen. Dapper dat je je hart hebt gevolgd en mooi dat je zo hebt genoten! Echt een superervaring, heb je toch maar mooi gedaan!
    Dit draag je altijd met je mee, het heeft je echt rijker gemaakt.
    Geniet van het thuis zijn, vooral van je gezin.

  • 07 Maart 2016 - 22:56

    Piet Boon:

    O je bent er weer ... niet alles gevolgt maar wel veel.. een unieke ervaring rijker. Cu soon bij de koffie. .. I hope..

    Piet.

  • 22 Maart 2016 - 07:50

    Angela :

    Hoi Marcel een beetje laat maar welkom thuis !!
    En mooi om je verhalen te lezen je hebt genoten en dit nemen ze je nooit meer af.
    Nu nagenieten.
    Groetjes en veel liefs Angela.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Almere Stad

Marcel

Op reis in Thailand

Actief sinds 24 Dec. 2015
Verslag gelezen: 550
Totaal aantal bezoekers 144232

Voorgaande reizen:

01 Februari 2019 - 05 Maart 2019

Molukken/Celebes

05 Maart 2018 - 27 April 2018

Indonesië & GBR

06 Maart 2017 - 03 April 2017

Costa Rica

10 Juli 2016 - 31 Juli 2016

Vrijwilligerswerk Malawi

06 Januari 2016 - 05 Maart 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: