Nog steeds ziek - Reisverslag uit Bunta, Indonesië van Marcel Wals - WaarBenJij.nu Nog steeds ziek - Reisverslag uit Bunta, Indonesië van Marcel Wals - WaarBenJij.nu

Nog steeds ziek

Door: Marsieblub

Blijf op de hoogte en volg Marcel

25 Februari 2019 | Indonesië, Bunta

Dag 23 en 24. Nog steeds ziek. Ik voel me nog steeds beroerd en heb veel last van de warmte. Knap maar heel langzaam op en durf het voorlopig niet aan om te duiken. Vreemd, zit je midden in het duikparadijs en kun je niet duiken. Na veel aandringen stuur ik Angèle mee met onze super gids Iz. Kan zij tenminste nog genieten. Ze maakt inderdaad twee hele mooie duiken, maar als ze terugkomt, zegt ze dat het eigenlijk niet goed voelde. Tja, snap ik. We hangen de dag verder wat rond. Het eten is prima, maar smaakt mij niet echt. We besluiten uiteindelijk om naar het vasteland terug te gaan en nemen de eerstvolgende boot naar Ampana. Vanwege een constante tinteling in mijn rechter wang en neuropathisch gevoel in mijn rechter pink, met daarbij opgeteld het slechte herstel, hebben we contact opgenomen met een duikarts. Via een conference call krijg ik het advies om eerst een neurologisch onderzoek te doen in het ziekenhuis. Dat gaan we morgen dus doen. Pas daarna weet ik of ik veilig kan vliegen of niet. We gaan het zien, morgen.

• 25 Februari 2019 - 11:45

Elly:

Hey Marcel, Geen gekke dingen doen hé, we willen je graag heelhuids terugzien.
    Super dat je blijft schrijven ook al voel je je niet goed. Ik vind het nog steeds heel leuk dat je ons op deze manier deelgenoot maakt van jullie belevenissen.
    Sterkte en beterschap,
    Elly

• 25 Februari 2019 - 16:22

Sandra Booms:

Is allemaal wel eng hoor. Goed dat je besluit hebt genomen om arts te raadplegen. Sterkte ook voor Angela xxx

• 25 Februari 2019 - 18:57

Lilian:

Sjesus, ik lees dit nu allemaal pas. Wat sneu voor jou Marcel en ook voor Angèle natuurlijk. Maar voel me ook meteen wat bezorgd... Goed dat jullie in ziekenhuis terecht kunnen morgen. Denk aan jullie