Día uno. Reizenreizenreizen - Reisverslag uit Toronto, Canada van Marcel Wals - WaarBenJij.nu Día uno. Reizenreizenreizen - Reisverslag uit Toronto, Canada van Marcel Wals - WaarBenJij.nu

Día uno. Reizenreizenreizen

Door: Marsieblub

Blijf op de hoogte en volg Marcel

06 Maart 2017 | Canada, Toronto

Dag 1. Reizenreizenreizen. Als Joep ons afzet bij station Almere Centrum, begint onze reis pas echt. Natuurlijk heeft de trein vertraging, maar op Schiphol wacht een echte uitdaging: we moeten nog een ETA invullen, anders kunnen we nietinchecken voor Toronto, ons eerste reisdoel. Een echte stresstest, want een hele waslijst invullen, dan €5 pp vermaken...gelukkig hebben we internet. De vlucht is prachtig, we worden goed verzorgd door de crew, die ouder is dan wij zijn. We schieten zelfs in de lach als ineens een steward van een jaar of 70 voorbijloopt. Wordt dit ook ons voorland? Toronto is net Schiphol, de temperatuur: 4*C. Ik verheug me al op de volgende vlucht. Op naar SAN José. Na 15 uur reizen landen we en opgelucht horen we de buitentemperatuur: 21*C.
We nemen een taxi (beun) naar ons hostel en ploffen uitgeput op ons tweepersoonsbed. In onze kamer staan nog drie stapelbedden, maar de kamer is voor ons alleen....wat een luxe. Als we onze ogen dichtdoen is het half tien. Thuis is het nu half vier in de nacht. Geen wonder dat we moe zijn, hoewel we in het vliegtuig ook menig uurtje de ogen dicht hebben gehad. Het vakantie gevoel verwelkomen we gretig.

  • 08 Maart 2017 - 09:25

    Hans En Ed :

    Sequimos sus historia por favoriet. Muy buren via je con hermosas aventuras . ❤groet

  • 08 Maart 2017 - 22:20

    Shirley Van Lier:

    Nou, zeg, zitten jullie helemaal daar. Ik kan me iets herinneren, voordat Pien vertrok, dat ze me vertelde dat jullie die kant uit wilden. Maar geen idee dat dat nu is.
    Heel veel plezier. Geniet, maar pas ook goed op elkaar.
    Ik volg jullie wel weer via dit dagboek. Leuk!
    kus, Shirley

  • 08 Maart 2017 - 22:53

    Angela:

    Ik ga jullie volgen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marcel

Op reis in Thailand

Actief sinds 24 Dec. 2015
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 144241

Voorgaande reizen:

01 Februari 2019 - 05 Maart 2019

Molukken/Celebes

05 Maart 2018 - 27 April 2018

Indonesië & GBR

06 Maart 2017 - 03 April 2017

Costa Rica

10 Juli 2016 - 31 Juli 2016

Vrijwilligerswerk Malawi

06 Januari 2016 - 05 Maart 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: