Dag 21. Jarig! - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Marcel Wals - WaarBenJij.nu Dag 21. Jarig! - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Marcel Wals - WaarBenJij.nu

Dag 21. Jarig!

Door: Marsieblub

Blijf op de hoogte en volg Marcel

27 Januari 2016 | Thailand, Ko Samui

21. Vandaag ben ik jarig! De slingers hangen in de hotelkamer, haha, Angèle heeft ook aan alles gedacht. Eerst nog wat dingen regelen: vlucht zondag naar Chiang Mai, prof.duikverzekering voor Angèle, want ze heeft nog geen teachingstatus, hotel 2 dagen bijboeken....chips, dat blijkt niet te kunnen, dus nog ff op zoek voor andere woonruimte. We bekijken een gezellig kamertje in de winkelstraat, maar nemen m nog niet. Ruiden een klein stukje rond en dan, net buiten het dorp, hele leuke huisjes op het strand. Geen eigenaar te zien. De buurvrouw van het lege huisje komt aanlopen, ja, je miet hier komen wonen, heel gezellig, niet duur, wacht, ik bel de eigenaar wel. Na 5 minuten komt die aanrijden. Tja, wij willen wel huren. Hij legt uit dat het eigenlijk voor minimaal 3 maanden is. Onze 'nieuwe buurvrouw' praat even met hem en ik vraag ook nog 'please, please?'. Dan is hij om. Wij mogen het huren voor 5 weken. Kosten: 200 euro. Morgen kunnen we dus hier naartoe verhuizen, cool. We gaan toeren door de bergen en lunchen op een schilderachtige plek. We lijken wel een verliefd stelletje...nee, we zíjn het ook. Ik pak kadootjes uit. Bij het restaurant is ook een klein zwembad, met een schitterend uitzicht over de heuvels tot ver in zee de kleine omringende eilandjes. We zwemmen wat, mediteren, lezen, rusten met een heerlijke mango shake...dat is nog eens een feest. Vreemd dat niemand is komen opdagen, want ik had iedereen vd familie uitgenodigd ;-) Op de terugweg nog ff langs de duikschool; ja, morgen varen ze wel, maar geen werk voor mij. Vrijdag beter samen mee naar Sail Rock. Ik vind dat een heel goed idee, want dat is de gaafste duikplek hier. We sluiten af met een heerlijk 3-gangen diner, we drinken samen een 'Chang-beer' en ik krijg een superleuke foto van snorkel-Joep&Pien. Wat een gave verjaardag! Kop Khoen khrap (=bedankt) voor jullie lieve wensen allemaal!!!

• 27 Januari 2016 - 17:21

Spec.team

• 27 Januari 2016 - 17:43

Ineke:

Hartelijk gefeliciteerd!
    En wat een schattig huisje!
    Geniet maar lekker samen!

• 27 Januari 2016 - 17:43

Ineke:

Hartelijk gefeliciteerd!
    En wat een schattig huisje!
    Geniet maar lekker samen!

• 27 Januari 2016 - 18:05

Rob:

Liefs van ons, heel veel geluk en plezier toegewenst, voor jou en jouw geliefde.

• 28 Januari 2016 - 00:03

Narda En Coos:

Van harte gefeliciteerd, en we drinken er een Sagres op!! Veel plezier in Chang mai!!!! Kus van ons!!!

• 28 Januari 2016 - 08:50

Ruud:

Marcel, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er wat leuks van.
    Liefs Ruud