2. Denpasar - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Marcel Wals - WaarBenJij.nu 2. Denpasar - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Marcel Wals - WaarBenJij.nu

2. Denpasar

Door: Marsieblub

Blijf op de hoogte en volg Marcel

13 Maart 2018 | Indonesië, Denpasar

2. Denpasar. Dinsdag 6 maart. Goede vlucht (natuurlijk, met KLM) en even uitstappen in de miljoenenstad Singapore, om vervolgens door naar Bali te vliegen, toch nog 2,5 uur. Voor de derde keer warm eten en goed gevuld komen wij bij de douane van Indonesië. Zou het lukken met ons visum? Ja hoor, stempeltje en we mogen hier 30 dagen blijven. Relaxt. Taxi naar hotel (het enige dat we geboekt hebben). Helaas kan de taxichauffeur ons hotel niet vinden (stom, gebruik gewoon Google maps, dat doen ze toch overal? Maar hier niet). Zoeken in zeer smalle straatjes. Doodlopend. Achteruit weer terug. Zoeken. Nogmaals adres lezen op mijn telefoon, zoeken. Bellen. En na drie kwartier zijn we op de bestemming. Een dag later zullen we er tien minuten over doen...voor de helft van de prijs. Haha. Uiteindelijk ploffen we op bed. Welterusten, zegt Angele, en ze slaapt meteen. In Nederland is het nu 17:00 uur. Ik dwing me in slaap en na een uur lukt het warempel.

• 13 Maart 2018 - 10:00

Rob: