Dag 46. Alone again - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Marcel Wals - WaarBenJij.nu Dag 46. Alone again - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Marcel Wals - WaarBenJij.nu

Dag 46. Alone again

Door: Marsieblub

Blijf op de hoogte en volg Marcel

21 Februari 2016 | Thailand, Ko Samui

46. Zondagochtend. We slapen uit tot 7:00 uur. Haha, grappig is dat. Elke dag om 6:00 opstaan en nu ben je gewoon uitgeslapen om zeven uur. Relaxt ontbijt, watermeloen, papaya yoghurt voor Angèle. Uiteraard koffie. Koffer inpakken en om 9:00 uur zijn we klaar. Lekker nog even op het strand zitten en dan naar het vliegveld. We rijden met de brommer bijna tot aan de incheckbalie. Dan geduld, geduld. Oeps, overgewicht, dus het koffer moet open en er moet een en ander uit. Zoveel mogelijk in de handbagage. Nogmaals oeps, want haar visum is verlopen. Twee dagen te last. Boete 1000 Tbath. Tja, geen toetjes meer voor mij, de komende dagen. Angèle wordt gelijk ongerust. Geen probleem, ik heb geld zat, kan eventueel een voorschot op mijn salaris vragen, maar feit is dat ik bijna niets meer uitgeef...hooguit 300 Tbath per dag (= €7,50). En als ik werk, verdien ik er 1000. Ook grappig trouwens, ik werk hier voor zo'n 2 euro per uur. Krijg daar dan wel ontbijt en lunch voor.....en veel gezelligheid. En tijdens mijn middagdutje op de boot wordt ik gewoon doorbetaald, hahaha. Morgen ga ik natuurlijk weer duiken. Stiekem hoop ik dat ze morgen geen werk voor me hebben, dan ga ik gratis als fundiver mee.....lekker Hollands. Vanmiddag ga ik even uithuilen op de duikschool. Zo zonder mijn vrouw...hmm. Het was geweldig om al die tijd samen te zijn...dat ga ik waarschijnlijk het meeste missen. Alleen uit eten bij ons strandrestaurant is heel apart. Gelukkig komt de huishond me gezelschap houden. Ik denk aan mijn vrouw, die nu in Singapore zit. Ik mis haar nu al, snif, snif, snif.

  • 21 Februari 2016 - 14:11

    Bart:

    Hakuna matata Marcel !

  • 22 Februari 2016 - 14:28

    Frans Kreijen:

    Hoi Marcel, zoals wij gelezen hebben ,hebben jullie samen een geweldige tijd gehad en kan me best voorstellen dat het je zwaar valt dat jouw goldfish vertrokken naar het kikkerland. Jullie hebben echt van elkaar genoten dat neemt je niemand af . Nog even doorwerken en 5 mrt. ga je ook weer naar huis
    Veel liefs Sophie en Frans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ko Samui

Marcel

Op reis in Thailand

Actief sinds 24 Dec. 2015
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 143908

Voorgaande reizen:

01 Februari 2019 - 05 Maart 2019

Molukken/Celebes

05 Maart 2018 - 27 April 2018

Indonesië & GBR

06 Maart 2017 - 03 April 2017

Costa Rica

10 Juli 2016 - 31 Juli 2016

Vrijwilligerswerk Malawi

06 Januari 2016 - 05 Maart 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: