Dag 45. Weekend - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Marcel Wals - WaarBenJij.nu Dag 45. Weekend - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Marcel Wals - WaarBenJij.nu

Dag 45. Weekend

Door: Marsieblub

Blijf op de hoogte en volg Marcel

20 Februari 2016 | Thailand, Ko Samui

45. We kiezen voor een dagje vrij. Dat mag ook wel, na een 60-urige werkweek. Bovendien is het de laatste dag voor Angèle; morgen vliegt ze weer naar Kikkerland. We gaan nog ff langs de duikschool om afscheid te nemen. Tom hoopt dat ze (we) in juli weer terugkomen. Dat hopen wij ook, als is het voor ons plan B. Dan nog ff langs de andere duikschool en vervolgens tuffen we naar "ons" zwembad met mountain view. Daar genieten we van een heerlijke Thaise Curry. Het toetje slaan we uiteraard niet over ( gefrituurde banaan met vanille ijs). Wat valt er verder veel te zeggen over deze dag: we genieten. Dit is gewoon een droom die uitgekomen is.

• 20 Februari 2016 - 15:19

Cathy:

angele een hele goede reis terug, en marcel nog veel plezier aldaar, leuk om steeds te lezen hoe het daar is,
    groetjes cathy