Dag 35. Dagje strand - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Marcel Wals - WaarBenJij.nu Dag 35. Dagje strand - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Marcel Wals - WaarBenJij.nu

Dag 35. Dagje strand

Door: Marsieblub

Blijf op de hoogte en volg Marcel

11 Februari 2016 | Thailand, Chiang Mai

35. Hoewel de wekker weer om 7:00 uur afloopt, besluiten we vandaag om eens een hele dag niets te doen. We ontbijten op ons gemakkie op onze veranda, lopen 10 meter en kunnen gelijk neerploffen op het strand. Lekker lezen en doezelen. Ook de lunch nuttigen we op 'ons' strand. We maken een strandwandeling, waarbij we al het glas verzamelen dat we zo tegenkomen (Aware clean up action) en dat zijn vier handen vol! Voor het diner neemt Angèle nog een oil-massage, we eten weer heerlijk bij ons vertrouwde restaurant en dan wandelen we nog ff naar de yoga-school. Inmiddels heb ik al onze duikschool gebeld, maar die hebben morgen wederom geen werk voor ons. Mooi, dan gaan we morgenvroeg Yoga doen en morgenmiddag naar een piepklein eilandje in het zuiden; het schijnt dat daar een bijzonder mooi mangrove-bos is. Laten we nog maar ff langs die andere duikschool wandelen, je weet het nooit, stel ik voor. Daar aangekomen, blijkt dat het ook daar heel rustig is qua duiken; ze hebben morgen één duiker. We kletsen nog wat en net voordat we weg willen gaan, vraagt hij of ik toevallig Duits spreek. Vloeiend, zeg ik, hoezo? Tja, hij heeft morgen waarschijnlijk een Duitse klant die een open water cursus wil doen. Sure, zeg ik, maar dan neem ik wel mijn persoonlijke assistent mee en ik wijs naar Angèle. Hij lacht; sure! Ik laat mijn nummer nogmaals achter (voor de zekerheid) en spreek af dat we sowieso contact hebben morgen. Een uur later, we lopen net terug naar huis, belt hij weer. Of het ook goed is als ik twee cursisten neem? Tuurlijk, zeg ik. See you tomorrow. Mooi, de komende drie dagen hebben we dus werk. Daar drinken we thuis een Chang (biertje) op. Cool!

  • 11 Februari 2016 - 22:55

    Narda:

    Leuk hoor, veel plezier dan maar weer !!

  • 12 Februari 2016 - 11:11

    Frans Kreijen:

    Jullie genieten van deze heerlijke vakantie lekker luieren wat lezen heerlijk eten, maar daarvoor alleen ban je er niet gekomen. Gelukkig kunnen jullie morgen weer gaan duiken en hebben jullie werk en zijn jullie van de straat af. wij verheugen ons ook weer op die verhalen.
    Hier is het koud en we hebben veel regen gehad. De carnaval zijn we goed door gekomen, er was een mooie optocht.
    Veel liefs Sophie en Frans

  • 13 Februari 2016 - 17:54

    Elly:

    Dit is echt genieten. Nog even en dan willen jullie niet meer terug.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Marcel

Op reis in Thailand

Actief sinds 24 Dec. 2015
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 143929

Voorgaande reizen:

01 Februari 2019 - 05 Maart 2019

Molukken/Celebes

05 Maart 2018 - 27 April 2018

Indonesië & GBR

06 Maart 2017 - 03 April 2017

Costa Rica

10 Juli 2016 - 31 Juli 2016

Vrijwilligerswerk Malawi

06 Januari 2016 - 05 Maart 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: