Dag 16. Angelfish on Samui - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Marcel Wals - WaarBenJij.nu Dag 16. Angelfish on Samui - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Marcel Wals - WaarBenJij.nu

Dag 16. Angelfish on Samui

Door: Marsieblub

Blijf op de hoogte en volg Marcel

22 Januari 2016 | Thailand, Ko Samui

16. Jaha, my Angelfish has landed! Even gaan eten, door het dorp en over het strand terug en vroeg naar bed. Vandaag uitslapen en naar Big Buddha. Daarna de bergen in, lekker rustig restaurantje met fantastisch uitzicht. Angèle natuurlijk ff in het zonnetje en ik in de schaduw mindfulness. Heerlijk genieten. Jut en Jul op de brommer, zie je het voor je? Onderweg kwamen we (natuurlijk) een duikschool tegen Easy Divers. Natuurlijk ff naar binnen om te informeren of ze nog werk hebben voor een instructeur en een Divemaster. Geen idee, maar de boss is er rond 4 uur vanmiddag. Oké, wij dus weer aan het eind van de dag terug. Boss werd gelijk gebeld, ze is er over 10 minuten. Marita (de boss) spreekt Duits. Aha, dat spreken wij ook. Tja, jullie kunnen morgen eens mee met de boot om te kijken wat jullie ervan vinden. We gaan naar Koh Tao. Het is wel 2 uur varen (en nog eens 2 terug) want ze hebben geen speedboot. Dat lijkt ons prima...mijn ervaring met speedboten is niet echt fijn, zeker niet op de terugweg. Telkens wordt er wel iemand misselijk van dat gehobbel. Je moet je echt goed vasthouden, 1:20 uur lang, want dat ding hotst en botst over de golven. Maar eens een gewone boot proberen...wel wat langer onderweg, maar dat hoeft niet vervelend te zijn. Lekker kletsen met de staf en met de gasten. Angèle mag met Walter mee, ik zal begeleid worden door Paul (een Schot). Ben benieuwd of je hem kan verstaan, zegt Marita. Ik denk aan mijn eerdere ervaring met Craig. Hmmm, idd lastig, maar het moet kunnen. Of we morgen dan mee kunnen? Ik kijk Angèle aan en die knikt ja. Ausgezeichnet, zeg ik. Wij zullen om 7:00 uur klaar staan. Of we nog iets moeten betalen, vraagt Angèle? Nee hoor, zegt Marita. Ik glimlach. Terug naar huis nog ff fruit voor de shaker, die mijn gezonde vrouw had meegenomen. Hmmm, eigengemaakte mango-bananen shake in het hotel. Zullen we zo gaan eten? Maar Angèle slaapt al. Dat geeft mij weer ff tijd voor dit verslag. En morgen weer lekker duiken!!!

  • 22 Januari 2016 - 13:31

    Narda:

    Oh wat heerlijk voor jullie, ik wil mee
    op die boot, heb er goede herinneringen aan!!!!slaap lekker en kus voor Angèle!!

  • 22 Januari 2016 - 14:39

    Ineke:

    ik geniet elke dag een beetje met je mee, leuk verslag.
    Een hele fijne tijd samen!

  • 22 Januari 2016 - 14:52

    Rob:

    Geweldig zo samen. Geniet ervan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ko Samui

Marcel

Op reis in Thailand

Actief sinds 24 Dec. 2015
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 143889

Voorgaande reizen:

01 Februari 2019 - 05 Maart 2019

Molukken/Celebes

05 Maart 2018 - 27 April 2018

Indonesië & GBR

06 Maart 2017 - 03 April 2017

Costa Rica

10 Juli 2016 - 31 Juli 2016

Vrijwilligerswerk Malawi

06 Januari 2016 - 05 Maart 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: